Lögnmedia överträffar sig själva i sådan omfattning att det blir komedi

Jag läser Blueshift om Stockholmsbomningen.

Det fantastiskt komiska kommer längre ner, men först:

Vi i Vetenskapliga partiet vet att denna bombning, precis som USA:s 9/11, Londons 7/7 och Madrids 11-M med mycket stor sannolikhet bottnar i ekonomiska och sannolikt även rasistiska intressen.

Det är sannolikt false-flag attacker i syfte att göra att Islam i förtid framstår som sinnessjukt och därmed rättfärdiga de krig i arabstaterna som makthavarna och det militärindustriella komplexet ständigt vill skapa och som de vill att du ska betala för genom skattsedeln.

Visserligen verkar det som om Islam är väldigt sinnessjukt om man ska tro en konverterande muslim, vilket visserligen givetvis är sant för de flesta extrema religiösa sekter som skär av genitalier på oskyldiga små barn eller liknande, men jag tycks mig ana att radikaliserade muslimer sannolikt inte kommer attackera någonting i väst förrän de är i majoritet genom mass-immigration och extrem barnavel för att genom den exponentiella funktionens logik och överbefolkning sedan demokratiskt ta över. Först då blir det sannolikt Sharialagar som införs som tar oss bort från vetenskap tillbaka till medeltiden, samma medeltid som de säger sig fly ifrån.

MEN det är inte det intressanta alls. Det INTRESSANTA är följande som får mig att gapskratta.

I Blueshifts artikel om saken beskriver han hur SVD har raderat en artikel som visade att en försvarsanställd kände till händelsen i Stockholm på Drottninggatan i förväg.

Nåväl. Inget ont i det. Kanske de beordrades av de rasistiska ägarna till tidningen i syfte att inte avslöja den uppenbara och pinsamma sanningen för allmänheten? Gott så. Sådan censur förvånar mig inte det minsta.

Men nu när jag klickar hos Blueshift på artieln som heter:

“Försvarsanställd varnade före dåden” i vilken en person inom Försvarsmakten några timmar innan explosionerna i Stockholm city uppmanade en bekant att hålla sig borta från Drottninggatan.

(klickade på den enbart för att bekräfta att den är bortagen för numera bojkottar jag normalt sett denna rasist-ägda media helt.)

Nåväl. när jag klickar på den så ser jag att den länkats om till en artikel som istället heter:

”Polis vid 28 åringens bostad i Luton”!!!

Ha ha ha. Censurmedia lämnar inte ens platsen tom eller ljuger inte ens ihop en historia om varför den raderats, men länkar helt sonika om Stockholmsbombningen till lögner om Londonbombningen. Helt fantastiskt.

Har jag torr humor, eller? Ha ha ha. Kalla mig gärna konspiratoriskt lagd! Det skrattar jag åt. De officiella konspirationsteorierna som ljugs ihop i media är ju så löjligt genomskinliga.

Vad sägs? Ska vi ge folket ett alternativ i valet som kommer över 4%? Då behöver jag ca 14-30 vetenskapligt lagda och vakna individer. Välkommen! Tack till Universum på förhand att det blir så.

Vetenskap i politiken!

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

3 reaktioner på ”Lögnmedia överträffar sig själva i sådan omfattning att det blir komedi

  1. Ping: Styrd media begår självmord – Journalisterna nu befriade | Vetenskapliga partiet

  2. Ping: Censur eller manipulation av inlägg – Varför de gamla sumprunkarna oförtrutet gungar igång sumpen? | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

