Love is in the air – Massvis med pedofiler i riksdagen?

Idag åkte jag i en bil med låten ”John Paul Young – Love Is In The Air (1978). Sedan började en kvinna i bilen tala arabiska. Kvinnan i fråga är duktig på många språk.

Eftersom jag vistats längre tid i ett arabisk land drog jag mig till minnes de diskussioner jag haft med muslimska män inom området ”Kärlek” och kan meddela att pedofili, helt klart, tycks ingå som en del av denna religion/kultur.

Orsaken kan kanske ligga i Islams texter vilket belyses av ex. denna text.

Och jag kan intyga att fyra av de män jag hade mer förtroliga samtal med och som arbetade med turister skämdes alls inte för att de ville ha sex med minderåriga och, som de uttrycker det, så ville de ”öppna dem”. Kärlek till de tilltänkta barn-offren, handlade det verkligen inte om, men enbart om köttslig attraktion.

Så det jag undrar är om riksdagens partier är för denna kulturspridning in i Sverige pga. att de vill skapa mer pedofili, mer könsstympningar och mer våldtäkt etc. eller vari denna positivism till denna kultur bottnar sig i?

Kan det finnas ett samband här? Drar sig pedofilerna in i partier som är för mer mångkultur just pga. hoppet om att pedofili ska bli accepterat i Sverige? Är pedofiler mer vanliga i partier som är för införseln av sådan kultur? Frågorna hopar sig.

Varför vill vissa politiker göra om Sverige till något som accepterar denna kultur? För det är väl det som menas med mångkultur? Eller hur menar ni egentligen? Eller vill ni motsatsen, nämligen skapa en motreaktion mot denna kultur så vi ska äcklas av den och hata den?

Ligger Israel bakom och vill Israel att vi i väst ska se vad Islam är på riktigt så att vi sedan kommer stödja Israels utrotning och fördrivning av muslimer? Eller ligger det militärindustriella komplexet i Sverige bakom, de som vill skapa konflikt och krig? Galenskaparna – Rotums kanoner och krut.

Ja. Hur tänkte ni mångkultur-politiker egentligen? Är detta beteende humanism? Du som röstat in dessa politiker, hur tänkte du egentligen? Jag förstår inte. Är inte detta en slags sjuk rasim mot folkgruppen barn, framtidens generationer? Och om det handlar om ”Rotum” som blir ”mutoR” baklänges varför röstar då fortfarande folket in er i riksdagen?

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

PS. Upplysande deliberativa svar publiceras.

2 reaktioner på ”Love is in the air – Massvis med pedofiler i riksdagen?

  1. Ping: Vad är en Kafir? Är du en Kafir? Är jag en Kafir? Vad kommer ske med Kafirer? | Vetenskapliga partiet

  2. Ping: Religiösa och fundamentalister är vilseledda – Den rätta vägen är vetenskaplighet | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

