Israel invaderar Gaza och jag ändrar uppfattning, för vad är egentligen alternativet?

Jag läser i Världen idag om att Israel ivaderar Gaza. Blueshift (som fått en konstig inloggningsruta vid svar på sin hemsida) har en teori om att nedskjutningen av MH17 kan vara en false-flag attack av Israel för att dra fokus bort från denna invasion.

Det verkar långsökt, men givetvis inte alls omöjligt, samtidigt fanns det massvis med muslimer på flygplanet.

Jag har tidigare kritiserat Israel för den kontinuerliga etniska rensningen av araber från Palestina och lyft fram de som kritiserat Israel, ex. Noam Chomsky och Dror Feiler, men även David Duke. Att den etniska rensningen pågår i Israel, ja, det är klart som korvspad, men vad är egentligen alternativet så länge Islam existerar som ett virus i dessa människors hjärnor?

Islam är nämligen ingen vanlig religion. För att tydliggöra vad jag menar rekommenderar jag att ni tittar på denna video som heter Islam: What the West needs to know (full documentary). I detta klipp medverkar en f.d. muslim som levt under Islam och han beskriver eländet ingående.

Ta sedan en titt på detta klipp, en dokumentärfilm från Norge om det muslimska brödraskapet.

När man sett dessa två videor förstår man varför det aldrig kommer sluta regna raketer över Israel. Så finns det egentligen något alternativ för Israel så länge det finns en enda islamist eller muslim kvar? Det är en fråga som blir fullkomligt logisk för den som undersöker saken.

Efter det jag lärt mig om Islam efter egna undersökninger anser jag att ett snabb konvertering av samtliga muslimer till andra religioner eller till vetenskaplighet sannolikt är av mycket stort gagn för framtidens generationer i alla länder, men hur genomför man en så gigantisk avprogrammering ur en så stor sekt?

Kanske det inte behövs, för om muslimerna tror att de får en massa jungfrur i himlen när de dör kanske det finns en lösning som alla parter är fullkomligt nöjda med?

Alla manliga muslimer som inte vill dö i meningslöst krig konverterar kvickt till annan religion eller till vetenskaplighet och islamisterna tar på sig uniformer och slutar gömma sig bland barn och kvinnor och får strax ett gott liv i himlen tillsammans med en massa jungfrur, för det gillar de sannolikt bättre än sina fruar i alla fall. Fruarna kan sedan utan rädsla konvertera till vilken tro de själva önskar utan risk för hedersmord.

Slutet gott allting gott.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

PS.Vi har valt det mest seriösa presentationsverktyget vi kunde finna och det blev WordPress.com Annonserna du ibland kan se nedan finansierar WordPress.com och gynnar inte Vetenskapliga partiet ekonomiskt.

9 reaktioner på ”Israel invaderar Gaza och jag ändrar uppfattning, för vad är egentligen alternativet?

  1. Såg nu filmen om islamska brödraskapet och utifrån det kan jag lite bättre förstå var du kommer ifrån i dina uttalanden och undrar i mitt stilla sinne om alla de muslimer som bor här där jag bor känner till de stora planerna, och vad det talas om på mötena i lokalen tvärs över gatan egentligen. Har alltid trivts här och brukar tro gott om människorna omkring mig, blir alltid bemött med leenden och har inspirerande samtal med den sympatiska, levnadsglade ägaren i den muslimska livsmedelsbutiken där jag handlar ibland. Fina människor faktiskt, har svårt för generaliseringar. Kanske är vetenskapliga partiet för drastiskt för mig, men fortsätter att följa med här på sidan och känna vad som väcks i mig. Tack för att du får mig att tänka djupare!

  2. Ping: [Problemet löst] Så hjälper vi människor ur extrema sekter | Vetenskapliga partiet

  3. Detta videoklipp från tuben tycker jag du ska skicka till sd och till andra partier. den var väldigt informativ

  4. Ping: MH17 – Var det Ukrainas, Putins, Judarnas, alkoholens, kristendomens eller bögarnas fel? | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

