Malin Björnsdotter Åberg – Doktor i tankeläsning

Jag har tidigare skrivit om hemlig elektronik som kan finnas inplanterad i folks hjärnor.

Jag beslutade att undersöka saken, men eftersom jag inte fått något svar, beslutar jag att berätta vilken doktor som valt att inte svara på mina frågor och undrar nu alltså helt offentligt varför det är så svårt att svara på några enkla frågor från Vetenskapliga partiet.

Malin Björnsdotter Åberg, ”doktor i tankeläsning”, här även på Göteborgs universitet forskar inom området biomekatronik.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

PS. Vi har valt det mest seriösa presentationsverktyget vi kunde finna och det blev WordPress.com Annonserna du ibland kan se nedan finansierar WordPress.com och gynnar inte Vetenskapliga partiet ekonomiskt.

Mer relevant:Newsvoice –
Misstanke om att oetisk medicinsk forskning sker på levande människor i Sverige

8 reaktioner på ”Malin Björnsdotter Åberg – Doktor i tankeläsning

  1. Har läst detta och slutsatsen man kan dra, är givetvis den som överensstämmer med det jag tidigare sagt. Vilket är självklart anser jag. Alltså styra människors tankar gör man bäst med de offentliga politrukerna (massmedia och varseblivningsprocessen). Allt annat är både ologiskt och rent av nonsens, i alla fall långt in i framtiden.

    Gilla

  2. Vilket märkligt, oseriöst påhopp – den enda frågan jag fått från dig är ang. (Personliga data raderade). Jag är för övrigt doktor i klinisk neurofysiologi, inte tankeläsning, och forskar varken på Göteborgs Universitet eller inom biomekatronik. Webbsidorna du hänvisar till är fem år gamla. Jag råder dig att granska dina fakta, och sedan kontakta en faktisk expert om du har seriösa frågor i ämnet. Hälsningar, Malin

    Gilla

  3. Bäste Malin Björnsdotter Åberg, doktor i klinisk neurofysiologi,

    Oftast är det så att ilska är en signal om att vi missförstått något som vi trodde att vi förstod.

    Jag eller Vetenskapliga partiets centrala medlemmar menar alls inte att hoppa på dig. – Vi vet inte riktigt varför du väljer att reagera på det sättet. Sant är att jag inledde samtalet med en privat verifikation, men mitt meddelande innehåller vädjande om din kunskap i detta ämne, vilket du undviker att svara på. Varför du undviker ämnet med ilska vet jag inte. Är det besvärande?

    Om Webbsidorna som jag hänvisat till ovan är fem år gamla är mitt försvar att dessa är de relevanta sidorna jag hittat via Google i detta ämne och att dessa sidor och våra privata diskussioner säger mig att du sannolikt vet en hel del som du kanske inte vill berätta för oss.

    Så jag vill med all vänlighet meddela dig att om vi, mot förmodan, finner hemliga chip inplanterade i människors hjärnor som har elektroder som är aktiva i olika delar av folks hjärnor att vi kommer meddela både dig och polisen dig om den saken. Då kan du kanske undersöka dem och berätta för oss hur avancerade de är i så fall och vad du tror att de kan åstadkomma.

    Finner vi sedan bevis för vem som planterat dem blir det givetvis domstol eftersom sådant utan medgivande helt tydligt är olagligt enligt brottsbalken.

    Gilla

  4. Svaret på din fråga om varför det är så svårt att svara på enkla frågor från vetenskapliga partiet lyder så här. Alla frågor, som leder till och kräver fler frågor att svara på som i sin tur leder till nya frågeställningar, är något som är ett fåtal individer förunnat att överhuvudtaget äga förmågan att svara på. Enstegstänkarna, LBFS:arna är i så brutal majoritet att möjligheten att skapa ett flerstegssammanhang och vidare en lösning, eller mera ett begripande av vägen till harmoni verkar vara så svårt att det är enklare att lära en daggmask, att med stor hastighet, apportera äpplet som sitter högst upp på trädet.

    Gilla

  5. Ping: Analys av Syntheismen, en ny sekt med anknytning till Piratpartiet och sannolikt skapad av Alexander Bard | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

