EU – Ett rasistiskt projekt som dessutom vill avskaffa vetenskapen?

Det verkar inte bättre när jag läser Förintelsen av Europa – om greve Kalergis paneuropeiska vision.

”Dagens raser och kast skall falla offer åt den tilltagande övervinningen av rum, tid och fördom. Den eurasisk-negroida framtidsrasen, till det yttre lik den gammalegyptiska, skall ersätta folkens mångfald med personlighetens mångfald.

Om det är sant verkar det inte bättre än att Alliansen, Socialdemokraterna och Miljöpartiets ledamöter är mutade av kristna rasistiska krafter att utrota olika raser i EU genom medveten utblandning i syfte att skapa en negroid blandras som ska likna den egyptiska och medelst religions-rasism gynna den judiska religionen som de ser som överlägsen andra religioner och tydligen också överlägsen vetenskapen eftersom vetenskap i princip avskaffat vidskepelse.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

PS.Vi har valt det mest seriösa presentationsverktyget vi kunde finna och det blev WordPress.com Annonserna du ibland kan se nedan finansierar WordPress.com och gynnar inte Vetenskapliga partiet ekonomiskt.

5 thoughts on “EU – Ett rasistiskt projekt som dessutom vill avskaffa vetenskapen?

  1. Tänk vilken lättnad det skulle vara för det svenska folket att ha brun hud. Att slippa lägga både en massa tid och pengar på att vara solbrun så stor del av året som möjligt genom att ligga och grilla sig i solen, på grund av det massiva grupptrycket. En galen trend i vår tid, troligtvis för att visa att man är rik och har gott om fritid, i motsats till trenden på sjuttonhundratalet då man ansågs ha mycket tid och pengar om man var så vit som möjligt, ett tecken på att man inte behövde slita i solgasset på åkrarna.

    Och vilket lättnad för många mörkhyade personer, som försöker bleka huden med starka krämer fulla av giftiga kemiska ämnen, eller som bara önskar över allt annat att de hade ljusare hud på grund av att de blir matade med skönhetsideal i media.

    Nästan alla skulle vara nöjda och glada, och de som tycker att det är viktigt att bevara sin hudfärg vit, svart, gul eller röd, kan lätt välja att para sig med andra av samma hudfärg.

    Det viktiga när det gäller Kalergivisionen är enligt min mening om visionären och hans likar är kapabla att leda världen, huruvida de har rätt fokus på balans med naturen och framtida generationers väl eller ej, annars borde de snarast möjligt avsättas och ersättas av ett bättre ledarskapsteam.

  2. Ett typiskt svenskt utseende är blont hår, blå ögon och en hud som lätt blir brun på sommaren. Varför detta blivit ett vanligt utseende i Sverige kan man spekulera i. Det kan givetvis finnas ett darwinistiskt skäl.

    Nu spekulerar jag:
    På en militärövning kunde jag se i komplett mörker när inga andra kunde se. Jag har blåa ögon som är mer ljuskänsliga. Jag kan föreställa mig att detta kan vara en genetisk fördel i ett land som en stor del av året befinner sig i komplett mörker, en gen som jag är bärare av, samtidigt har jag svårt med stark sol i tropikerna.

    I norr blir dock solen ganska stark på sommaren eftersom ozonskiktet är ganksa tunt varför en brun hud kan vara fördelaktig vilket är en gen som jag dessutom är bärare av. När solen försvinner blir jag snabbt blek. Kan detta vara fördelaktigt dessutom? Får man kanske mer D-vitamin med blek hud?

    Varför blont hår kan vara fördelaktigt rent darwinistiskt har jag ingen aning om, men jag gillar tjejer med blont hår. Jag tycker det är vackert. Det vore tråkigt om blondheten försvinner, anser jag.

  3. Finns väldigt många tjejer med blont hår för dig och andra som gillar det att glädjas åt. Tror inte du behöver känna någon större rädsla för att den blonda looken försvinner i brådrasket. Du är antagligen död för länge sedan, om det skulle hända…eller tänker du på när du reinkarnerar här om 1000 år eller så? Fast den gången kanske du hamnar i Afrika, har mörk hud och gillar tjejer med svart hår…eller om du fortfarande gillar ljust hår mest kanske du emigrerar till Sverige och parar dig med en blond tjej, och hjälper greve Kalergi i förverkligandet av hans vision…livet är förunderligt.

  4. ‘Through many a
    birth wandered I,
    seeking the
    builder of this house.
    Sorrow full
    indeed is birth
    again and again.’

    Siddhartha Buddha

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

