Vad är rätt behandlingsform för satans mördare?

I Örebro kommun förespråkar tydligen politiker att satans mördare som sannolikt mördat oskyldiga i Islams namn ska erbjudas terapi och skattefinansierade jobb enligt, Nya Tider.

Med tanke på att de flesta av dessa individer sannolikt rest på mördarstråt för pengar (ETC upplyser om att det kan röra sig om lego-soldater), pengar som sannolikt kommer från Wahabismen i Saudiarabien, pengar som sedan köpt vapen från USA, som smugglats in över Turkiets gräns, uppstår verkligen frågan om vad som är rätt behandlingsmetod.

Utvisning till Turkiet, Syrien, Saudiarabien eller USA?
Packa in dem i ett Herkulesplan tillsammans med några burkar konserverad leverparstej och andra godsaker från Överskottsbolaget och släppa det över flyktinglägren som Islamismen skapat?
Permanent inlåsning på mentalsjukhus?
Låta riktiga flyktingar i Sverige, som fått anhöriga dödade och som flytt Islamismen, bestämma straffet? Ska vi införa dödstraff i Sverige?

Frågorna hopar sig, men det mest humana och mest avskräckande jag kan komma på är faktiskt att med rimligt straff bestraffa satans mördare så att dessa individer och andra individer förstår att det var dåligt gjort.

Visserligen finns det kanske obetalda mördare som på riktigt tror att de har mördat i Guds namn, men det tvivlar jag faktiskt på. Det är nämligen tämligen svårt att 2015 verkligen tro på sådana fantasier, ens om man kallar sig religiös, ännu svårare att få någon att riskera livet även om man tror på att Gud är väldigt väldigt stor och gudibehaglig.

Mord på oskyldiga i namnet av den fascistoida Islamismen är de facto inte mindre fascism än den fascism Olof Palme med rätta fördömde.

Men för all del, så som det Vetenskapliga parti vi är, bör vi kanske fråga psykologer om saken? Kan mord på oskyldiga i religioners eller pengars namn kan anses sinnesjukt och vad är då rimlig vård och rimligt skydd för allmänheten? Det är ju inte helt orimligt att Wahabisterna släpper lös dessa individer på oss otrogna som lever i väst.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

6 reaktioner på ”Vad är rätt behandlingsform för satans mördare?

  1. Som sagt tidigare så måste vi få till en metod att mäta redan från fosterstadiet om förmågan till tankekraft finns. Jag definierar tankekraft som att med den tidigare kunskap som finns inte bara lära det som andra lär ut.

    Du måste med de nya kunskaperna själv komma med något nytt eller ett bidrag till det vi redan vet. Vi kallar det kreativitet. Jag vet att alla är inte kreativa. Men den icke kreativa får inte hamna på ledande samhällsposition. Inte ens på förmansnivå.

    Den icke kreativa har inte förmågan att tänka längre än sitt eget begränsade liv. Det ser tragiskt ut som om det finns en egen ras av människor som med tidigare upplevelser kan räkna lägga ihop, analysera och förutse vad som ska ske med ibland absolut resultat. Dessa individer ska få ledande positioner.

    I en grupp av kreativa behövs ingen ledare därför att alla är befriade från prestige och andra patetiska livsmål. Var och en fattar omedelbart när en ny vetskap presenteras och inser gemensamt utan vidare tidsödande pladder vad som ska göras. Låter det som en utopi?

    Metoden används av en högt utvecklad gren av mänsklig verksammhet. Naturligtvis handlar det om elittänkande. Jag vet att elittänkande hatas av massan. Det är bara om målet med urvalet avskyn handlar om. Men lägg det kreativa kravet som ett krav för urvalet så tror jag att individen fattar vad det handlar om.

    Du sätter inte den orderlydande, ickeifrågasättande gatsoparen som den du lyder blint. Du lyder ingen blint!!!! Du tänker själv utan att ha parasiterat på tidigare kunskaper.

  2. Eftersom det fungerar så illa som det gör så är det mycket få som begriper att en ledare måste vara jävulskt skärpt och brett bildad.

    Idag på morgonen på min arbetsplats utsåg jag en stor cementpelare som min nya chef. Hälsar med honnör, lika rak i ryggen som den stabila, trygga, gigantiska pelaren. Lämnar från och med idag muntliga förslag till min nye chef.

    Ett globalt företag som omsätter miljarder låter tankebegränsade chefer styra på lokal nivå. Företaget förlorar fyra miljoner varje år på grund av lokala ”Hitte på själv” regler som gör att lokalcheferna kan få en lätt och engagemangsbefriad tillvaro.

    Personalomsättningen har ingen ens tänkt eller reagerat på. Jag ser att runt tio personer av flera hundra ser galenskaperna. Av dessa tio är det fem som vill agera. Av dessa fem är det tre som kommer med en plan för ett fysiskt agerande. Av dessa tre är det bara jag som agerar, överhuvudtaget, på det enda sätt jag kan som inte ger ledningen laglig rätt av avskeda mig. Med humor och satir.

    Facket är menlösa mesproppar som ser det viktigaste i att värva medlemmar till en organisation som främst framhåller diverse försäkringar i samarbete med giriga försäkringsbolag.

    Jag märker att min utmanande humor får de anställdas respekt. Det riktigt roliga är att jag vetenskapligt kan bevisa att cementpelaren som helhet är en relativt nuläget bättre ledning för verksamheten än den chefsstab som nu styr.

    Mitt tidigare förslag var att byta ut ledningen mot krukväxter. Men växter lever och behöver vård som kostar. Pelaren står där stark och orubblig i sin majestät. Säger inte emot. Gör ingenting, men kostar noll. Stör inte verksamheten med verklighetsfrämmande beslut. Skäller inte och skyller inte på oskyldiga för att dölja sin inkompetens. (kvinnorna som gör minsta fel får ta emot mer kritik än män som gör fel)

    Chefsfobin är dominerande. Jag vet varför. ”Vi vet vad vi har, men inte vad vi får”. Skulderna får också folk att bli fogliga idioter. Bankskuldsslavar! Agerandefobin är så stor att jag betraktar det som en pandemisk fobi.

    För att få styrande med högre mental förmåga så måste vi först få till ett allmänt medvetande om hur det ligger till. Det är den hårdknäckta nöten.

    Den tankebegränsade begriper lika lite som arbetsmyran ett samband med vägbygget som utplånar myrstacken.

    Jag garanterar att om du utmanar det invanda hos majoriteten så får du en reaktion som gör att du funderar på om du är utsatt för ”dolda kameran” eller något annat skämt. Vid upprepade vetenskapliga tester så vet jag att det inte är ”dolda kameran”.

    Så vad gör vi?

  3. Ja. Vad gör vi?

    Meditation är lugnande och ger nya kreativa förslag på lösningar som man kan analysera vidare. Oftast är mer meditation alltid bästa lösningen. Tillslut finner man kanske den ultimata och positiva lösningen. I mitt fall har det kommit stegvis.

    Först tänkte jag att direktdemokrati var lösningen och startade Aktiv Demokrati tillsammans med andra och drev det länge. Idag kallas det Direktdemokraterna. Jag hade hopp om att människor som deltog skulle utvecklas till fullfjädrade demokrater som värdigt skulle kunna hantera direktdemokrati.

    Kognitiv dissonans uppstod då jag plötsligt insåg att de som medverkade inte förstod enkla, men viktiga demokratiska principer, inte ville tänka rätt, inte ville bevisa sina ståndpunkter med vetenskapliga fakta, inte ville ändra uppfttning när de hade fel etc. Mattan drogs helt enkelt bort under mina fötter.

    Kvaliteten var helt enkelt för låg på de medverkande eller så var det, eller är fortfarande, helt enkelt ett medvetet sabotage, en false-flag-operation från de som är skraja för direktdemokrati. Jag vet faktiskt inte vilket, kanske är det båda delar?

    Jag blev läkt från min passivitet plötsligt i en session med Metamorfisk teknik och jag har aldrig skrattat så mycket i mitt hela liv. Det var befriande.

    Nästa steg, när skrattsalvorna lagt sig, blev alltså Vetenskapliga partiet, dvs. direktdemokrati men med konsensus som mål baserat på vetenskapliga fakta och jag själv som spärrvakt mot infiltration, men med betydligt högre krav på ingående medlemmar.

    Med ett sådant parti som drar in rätt individer hoppas jag kunna förändra riksdagens debatter, kanske tom. TV-debatter, sedan ändra andra regeringar i världen och till slut rädda hela världen från undergången som annars oomkullrunkeligen kommer.

    OCH kommer inte rätt folk, och blir vi inte inröstade i riksdagen, ska jag med tragikomiskt ZEN-sinne betrakta världen när den så sakta börjar gå under med den intressanta attityden: -What is the sound of shit happening? ;-) …och kanske med fler intressanta attityder… här utbytt med ”stuff”: http://www.extremelysmart.com/humor/stuff.php

    Tio dagars meditationsreträtt kan kanske hjälpa dig till rätt lösingar för ditt arbete och för att rädda världen? Jag tror det är väl värt att försöka. Världen är ändå en ganska fin plats och framtidens barn förtjänar det, anser jag.

    Tror du det kan vara en bra början?

  4. Ping: Henning Mankell – PR-konsult som vill rädda ”svenska” Jihadister? | Vetenskapliga partiet

  5. Jag gillar ditt engagemang och den genomtänkta ideen.

    Det omöjliga blir att hitta så många HBF (High brain function), i motsats till LBF (low brain function), i antal röstande att det ger en plats i riksdagen.

    Att få det antal röster som behövs kräver ett kraftigt avsteg från den vetenskapliga vägen. Jag är den som upptäckt 95-5 regeln. Den fungerar! Jag lovar att jag studerat detta kusliga resultat i massor av år.

    Idag blev det nästan fysisk konflikt när jag presenterade rena fakta och LBF:arna lade in egna ”Hitte på själv” tolkningar i det jag sa. Jag upprepar alltid samma sak – ”Var proffesionell! Tyckande och privata åsikter kan du trycka upp! Och tolka INTE de fakta jag presenterar med mer än vad jag presenterar!!!”

    Tvåstegsanalys av deras kommentarer besvarades med tystnad. Frågar varför det blir tyst. Noll svar, inte ett mikroskopiskt gensvar av begripelse varken i blick eller kroppsspråk.

    Det går inte ens att presentera en lösning som sparar resurser om lösningen kräver flerstegstänkande.

    Ibland får jag en känsla av ”Dolda kameran”. Men begriper att så många skådespelare i maskopi för att lura mig är totalt osannolikt.

    LBF skapar en liten paranoid tanke ibland. ”Så här illa kan det inte vara” utgår jag ifrån.

    Jag har en vän som samlat material i kampen mot LBF på maktpositioner, många år. Nu kommer materialet till användning i kampen mot LBF:are på maktpositioner.

    Det är så spännande att följa, så att det slår vilken thriller som helst. På denna nivå så har vi räknat ut att LBF-nivån ligger på 97,5- 2,5. Nära 95-5 regeln. Jag följer dramat vetenskapligt och med stort engagemang.

    Jag har själv tänkt ”Direkt demokrati” sen i mitten på sjuttiotalet. Bara det att höra hela sitt liv frasen ”Du ska då alltid vara så märkvärdig”. Det sporrar bara till nya observationer och än mer raffinerade vägar för att få dårarna att dårförklara sig själva.

    Tio dagars meditationsrätt? Absolut! Garanterat positivt folkhälsoresultat. Naturligtvis inte som begrepp sammanblandat med semester.

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

