Mina tre skandinaviska blondiner och jag tar med stort intresse en titt på Gröna partiet

Jodå Gay är helt ok. Det måste var hetrosexuell man hålla med mig om.

Det var med glädje och med stort intresse som jag och mina tre nakna blondiner läste på vår surfplatta i badet att Gröna partiet är positiva till vårt härliga fria och mycket ekologiska förhållande.

Mina tre blonda skandinaviska kvinnor är ibland lite ledsna på att jag inlett en längre tids avhållsamhet i brun/ornge-munkutstyrsel, men de är förstående och verkar mest se det som ett tillfälle att utvecklas mentalt själva och på något vis är de ändå glada att jag inte har dem bara för att jag gillar sex, men för att jag faktiskt älskar dem som varelser och tar hand om dem och leder dem för de behöver ett gott ledarskap.

Det är utslagning, låga löner och arbetslöshet som har lett oss till denna kollektiva situation, men med positivt ledarskap gör vi nu det bästa av situationen och har i alla fall byggt ett stort badkar som vi värmer med solpaneler. Där vi bor just nu skiner dessutom solen nästan jämt.

Massage är inte sex men det är ganska bra ändå, brukar jag kontra med när de kommer till mig, och det brukar gå hem och eftersom de är tre brukar mitt sexuella deltagande inte ens vara nödvändigt. Penetration är överskattat. Det är vi alla rörande eniga om och ”Eating is not sheating” som Arnold Schwarzenegger sade när han blev ertappad i sin buss med en annan kvinna än hans fru. Ursäkta det komiska konstgreppet! Politik är inte alltid så intressant. Nåväl. Till saken.

Det var när jag uppdaterade min ”partiledarsida” i badet med samtidig fotmassage från två av mina änglar jag noterade att Gröna partiet utvecklats. Hur detta exakt gick till vore givetvis intressant att veta mer om.

Gröna partiet verkar ha tagit emot min kritik om den förlamande konsensusmetoden som stoppar all demokratisk och grön utvecklingspotential. Hur exakt partiet fungerar direktdemokratiskt just nu nu vill jag givetvis gärna veta mer om. Har man satt restriktioner på konsensusmetoden?

I det mesta verkar Vetenskapliga partiet och Gröna partiet vara ganska eniga. Formuleringarna är aningen extrema i olika riktningar, men det kan säkert avhjälpas av hjälpande gröna fingrar skandinaviska fingrar.

En sak som är glädjande är att området överbefolkning tagits upp på ett balanserat sätt och det för mig in på ytterligare en avgörande punkt i programmet, nämligen migration och integration.

Visserligen har de problem som vi ser med migration och integration till stor del att göra med sociala klyftor, diskriminering och människors minskade möjligheter och visserligen heter lösningen till stor del fördelningspolitik och social rättvisa, men den extrema islamismen som överbefolkar och förstör varje land där den drar fram, den sponsras ofta av rika islamister och har de facto ingenting att göra med sociala klyftor.

Men du är ju som en muslim som har oss alla tre brukar mina kvinnor retas, men det är givetvis inte sanningen. Jag, till skillnad från de flesta muslimer med många fruar, förtjänar verkligen tre villiga kvinnor i badet. Det gör de facto inte någon muslim jag känner, förrutom kanske muslimer som talar ut ärligt om Islam med risken att bli dödade.

Som resenär i många olika kulturer där jag sett olika kulturers avigsidor är jag är givetvis ambvivalent till s.k. ”mångkultur”. För att till fullo kunna uppleva ”många” olika ”kulturer” är det, för det första, inte bra om alla kulturer blandas för mycket, för det andra tar denna import-attityd till ”många” ”kulturer” inte hänsyn till olika kulturers överlevnad ej heller till olika kulturers nivå av ex. ”heder” eller våldsamhet. ”Mångkultur” leder alltså de facto till utrotandet av många kulturer såsom ex. IS idag utrotar olika minoriteter där de drar fram.

Frågan, när man ser ex. IS framfart, är dessutom om vi vill ha ens en enda sådan individ i Sverige?

Det som Gröna partiet uppvisar i frågan är givetvis förklarligt eftersom jag förstår dagens mediasituation där SD med alla extrema medel fördöms och mobbas ut, men jag vill ändå kalla extremt mångkulturs-ivrande för faschism mot fredliga kulturer och även kalla det för faschism mot invandrare som flytt sådana dåliga kulturer.

Och jag anser inte att månggiftet inom Islam i sig skulle vara dålig, tvärtom. För karlar och även de muslimska bögarna själva saknar ju ofta känslomässiga muskler, det känner jag till, så det finns givetvis en orsak att vissa män har tre kvinnor och andra män har noll eller endast får hjälpa varann.

Homosexualiteten verkar ju dessutom ha ökat lavinartat och vart ska alla bisexuella kvinnor vända sig om de vill ha en riktig man och även andra kvinnor samtidigt? Vi män måste göra vår plikt och nu talar jag inte enbart om sex, men om kramar och tröstande i alla de besvikelser som den extrema EU-kapitalismen skapar för de stackars små liven där deras löner trycks ner och TV-burken indoktrinerar dem till ökad konsumtion.

Visserligen kan man blanda alla kulturer, även om det givetvis leder till konflikt och våld eller utrotandet av den mest fredliga kulturen av den mest våldsamma kulturen, men bör man verkligen göra det? Varför då? Är det inte bättre att blanda polygami-kultur och HBTQ med fredlig kultur?

Vissa kulturer är inte ens för yttrandefrihet, demokrati och ett öppet samhälle men för underkastelse, lydnand och regelrätta avrättningar av andra människor och utrotandet av deras kulturer. Människor flyr i många fall dessa kulturer och blir givetvis förskräckta när vi tar emot de individer som vill förstöra det öppna samhälle de flytt till och trivs i.

Det är ju inget direkt konstigt att kristna invandrare och judar befinner sig i Sverigedemokraterna om man läser några strofer i Koranen eller ens ser den säkerhetsnivå som synagogor idag har i Sverige pga. den senaste tidens muslimska invandring.

Att andra kulturer INTE skulle innebära problem för samhället är naturligtvis att lura sig själv. Det behöver man inte vara raketingenjör för att inse, bara öppna ögonen på halv glänt.

Visserligen är det skillnad på en sekulär muslim och en islamist som följer Koranen enlig bokstaven, men att den senare kan orsaka problem, det behöver man bara läsa några strofer ur Koranen för att inse och läser man Koranen inser man dessutom att även lättlurade barn födda av en sekulär fredlig muslim lätt kan radikaliseras av sådana texter om de saknar vanlig intelligens.

För att vara rättvis mot de troende islamisterna tror ju många svenska barn på jultomten långt upp i tonåren även om jultomten, milt sagt, är något fredligare än Muhammed, må han vila i frid, även om han tydligen gifte sig med en sexåring.

Jag är realist så jag har inget hopp om att Gröna partiet ändrar denna ståndpunkt till en mer balanserad eftersom jag känner till den hjärntvättande mediala situationen på området, men om det skedde vore det tämligen trevligt och då vore jag kanske strax partiledare för Gröna partiet eller kanske ännu bättre med i en valsamverkan där våra båda partier kan locka ännu fler partier in i en givande valsamverkan som tar oss in i riksdagen. Vilken politisk orgasm!

Med vänliga hälsningar
Martin Gustavsson
Partiledare/Spärrvakt i Vetenskapliga partiet

Ps. Mina skandinaviska blondiner hälsar till alla i Gröna partiet och nu ska vi leka cigarrleken inspirerad av Bill Clinton och Monika Lewinsky! Tjo!

2 reaktioner på ”Mina tre skandinaviska blondiner och jag tar med stort intresse en titt på Gröna partiet

  1. Ping: Intelligent medlem: – Jovisst, men man kan alltid vända på det | Vetenskapliga partiet

  2. Ping: HBTQ – 51 olika typer av kön på det spionerande Facebook, några förklaras här | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

