Newsvoice.se och Vaken.se slutar strax nämna eller ens länka till de tidningar som ignorerar dem

Anledningen att jag skriver denna post är att jag av någon anledning inte kunde kommentera SvD trollar för läsarna om sju orsaker till flyktingströmmarna med min WordPress-inloggning på Newsvoice.se

”FEL: Fyll i de obligatoriska fälten (namn, e-post).”

…säger Newsvoice.se trots att jag är inloggad på WordPress.com

Jag ser även i mitt NoScript-filter hur både Newsvoice.se och Vaken.se är fullkomligt nerlusade med spionerande Twitter- eller Facebook-script! Man undrar ju om detta har något med saken att göra…

Själv har jag slutat med social media. Jag anser att det är kontraproduktivt med filterväggar mellan människor eftersom dessa filter då kan styra kommunikationen.

Dessutom ville jag meddela Newsvoice att jag har slutat läsa lögnerna från SvD och de andra kortsigtigt giriga s.k. ”journalisterna” i Sverige som sålt sin själ till överheten!

Jag vill nämligen inte se mig själv som en mainstream-media-torsk. Så med all vänlighet, börja länka till varann eller annan alternativ media istället och lägg gärna även av med sociala spionerande script!

För det är rent ut sagt förnedrande att läsa mainstream-media och ständigt bli tillfrågad av spionprogramvara. Dessa ”s.k. journalister” och spioner verkar tro att man är en idiot som tror på lögnerna, samt svarar ärligt på frågorna, och visst är det så att sanningen är att man är en idiot om man ens läser det.

Så att bojkotta mainstream och sociala medier är enda korrekta lösningen, anser jag, både logiskt och känslomässigt, för jag vill ändå se på mig själv med viss värdighet.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

Ps. WordPress.com fungerar bra tillsammans med NoScript

One thought on “Newsvoice.se och Vaken.se slutar strax nämna eller ens länka till de tidningar som ignorerar dem

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

