Är det verkligen sant? – Vänsterpartiet är ett imperialistiskt parti

Jag har tidigare berömt Vänsterpartiet och högerpartiet Sverigedemokraterna för att de båda röstat emot kriget mot Afghanistan. Genom Eva på Södermalm upplyses jag om att:

”Det enda parti som klokt nog röstade mot ett svenskt deltagande i NATO:s anfall mot Libyen var SD.”

Det kan inte vara sant, tänker jag. Jag blir så full i skratt att jag börjar skratta, men innan jag svarar kollar jag givetvis upp saken och vad finner jag? Är det verkligen sant? Jodå. Mycket riktigt. Proletären kallar dem för bombvänster:

”På våren 2011 röstade Vänsterpartiet i riksdagen för svenskt deltagande i det folkrättsvidriga kriget och placerade sig därmed till höger om Sverigedemokraterna, som motsatte sig svensk insats.”

Proletären är en svensk kommunistisk och feministisk nyhetstidning som utkommer varje vecka och fungerar som organ för Kommunistiska Partiet. Tidningen har en liten aning om problemet med tillväxt, vilket är positivt, för nedväxt till balans med naturen är Vetenskapliga partiets viktigaste fråga.

Frågan är om det är för optimistiskt att hoppas på att Kommunistiska partiet kan ersätta Vänsterpartiet 2018 och på så vis rädda stackars oskyldiga barn från att slitas sönder av bomvänsterns bomber runtom i världen? En valsamverkan genom Valsamverkanspartiet skulle kanske kunna stoppa flyktingskpandet och ge mandat även för Kommunistiska Partiet?

Det här får mig att tänka på den före detta FNL:aren som i sitt förstamajtal sade:

”Förr var det stake i vänstern.”

Och hur är det med den staken nu? En strap-on på feminiserade män med potensproblem som klänger på varann i PRIDE-tåg eller dansar förföriskt likt Alexander Bard i en kreativ musikvideo? Inte konstigt i så fall. Det kan bero på att de inte tror på besprutningen av växtgifter från flygplan, vilket ännu inte diskuteras på djupet av forskare i massmedia, sannolikt av en mycket enkel kapitalistisk anledning som svävar över en liten kines på omslaget av tidningen The Economists förstasida.

Dessa gifter kan ha minst sagt intressanta effekter på manligheten hos grodor enligt den brunfärgade forskaren Tyrone Hayes, som verkligen har stake och detta påminner mig en aning om Sverigedemokraten Mpundu som sannolikt är emot den extrema islamismen i Afrika precis som kvinnor med stake som beväpnar sig med Ak-47:or där och det får mig att tänka på ytterligare fler kvinnor med Ak-47:or och stake i Syrien och en kvinna med stake i Sverige som går i samma tankebanor.

Jag är säker på att många kommer få exakt vad de förtjänar. De naiva kommer bli våldtagna, haram-slaktade eller sprängda i luften eller släppas från litet höghus. De med stake kommer med glädje rensa upp den skit som de naiva skapat. De religiöst lallande idioterna hamnar i helvetet där djävulen själv äter dem och skiter ut dem i all evighet amen. De som tror på hypotetiskt-deduktiv metod, mediterar likt Tomas tvivlaren och Jesus och vet hur man röstar på Vetenskapliga partiet befinner sig redan i himmelriket på jorden, likt guds söner och döttrar i paradiset. :-) Tack för det. Må alla som förtjänar det leva i paradiset i evigheten, amen.

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

6 reaktioner på ”Är det verkligen sant? – Vänsterpartiet är ett imperialistiskt parti

  1. En av få gånger jag var stolt över att vara sverigedemokrat var när riksdagspartierna röstade om det oprovocerade anfallskriget mot Libyen. Alla utom SD ville ha krig! Det var självklart ingenting som nämndes i Goebbelsmedia, men jag visste att jag som pacifist tillhörde det enda möjliga riksdagspartiet som inte arbetade för krig!

    Tänk så de lyckas blåsa folk, Vänsterpartiet och Miljöpartiet och KD som lååångt bortom sina floskler, i verkligheten vill som du säger slita barn i stycken. Och har du hört en enda svensk artist göra uppträdanden för de lemlästade, föräldralösa barnen? Insamling för att återuppbygga de av V & MP sönderbombade skolorna, sjukhusen, hemmen? Jag äcklas när jag tänker på dessa finanselitens rövslickarartister! Jag skrev om det för 4 år sedan: https://corneliadahlberg.wordpress.com/2012/01/13/libyens-historia/

    Vad gäller potens och Pride vill jag bara nämna att det mest inspirerande, trevliga, roliga, kreativa, allsidiga umgänget jag haft var under mina studieår i Berlin, med homomänniskor. Jag älskar dem ;) Kram & Glad Påsk :)

  2. Det var väldigt inspirerande sagt om V & MP. ”finanselitens rövslickarartister” :-) …men det kan förändras genom uppvaknade.

    Hur mycket man än älskar och accepterar de homosexuella för vilka de blivit och är, så är frågan om detta naturliga fenomen ska manipuleras in-absurdum av gifter och huruvida män och kvinnor ska paraderas gata upp och gata ner i röda tanga-trosor på våra gator och torg framför pensionärer, barnfamiljer och de extrema islamister som regringen bjudit in? En explosiv tanke. f.ö.

    Har hetrosexuella gjort det förrut? -Nej. Varför ska homosexuella göra det nu? -Nej. Det anser jag är obalanserat och okänsligt.

    Vore det inte balanserat att sådant förekommer på privata porrklubbar eller i hemmen och är milt förbjudet, så att om någon börjar marknadsföra det, (oavsett om det handlar om hetrosexuella eller homosexuella) eller om de börjar rekrytera öppet eller pedofilt bland ungdomar, får böta eller skaka galler. Jag anser att var sak har sin plats och vissa saker inte har någon plats alls.

    Jag är accepterande, men, som sagt, Balans!

    Man kan också ifrågasätta överfokuserande på egocentrism och sexualitet.

    Vi har faktiskt viktigare saker att göra för framtidens generationer med vårt fokus, anser jag.

    Nej. Jag har inte hört en enda svensk artist göra uppträdanden för de lemlästade, föräldralösa barnen, men å andra sidan kan de hjälpa till att förebygga problemet istället för att snyfta om det.

  3. Du har rätt – när jag tänker efter ;) Fast lite kul e de ju me tangatrosor genom sta´n. Har besökt en Pridefestival i Sto o fick för mig att ta med yngsta dottern, tror ca 10 då, rätt ogenomtänkt. För att hon skulle kunna se trängde vi oss fram till trottoarkanten innan paraden kom o just när den passerade valde de att göra litet showuppehåll så vagnen med dansande unga män iklädda enbart guldglittrande påse döljande, om man nu kan påstå det, prakten stannade exakt framför oss så att rytmiskt guppande guldglittrande innehållet hamnade som jag minns det ca 2 dm från mina ögon. Glömmer aldrig dotterns blick, på mig, mycket glada nyfikna ögon, va säjer morsan nu? Va säjer man? Men som sagt, kul är det tycker jag i alla fall…

  4. Ping: 1:a Majtal och uppmuntran till Amineh Kakabaveh som attackeras av Vänsterpartiet, Expo och sketmedlemmar | Vetenskapliga partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

