Aktionsgruppen bedriver politiskt satiriska aktioner

Aktionsgruppen besöker olika politiska tillställningar för att på olika vis driva med den korrumperade politikeradeln som abetar för Wall street. Vill du vara med i ett intelligent spexigt gäng som bedriver spexig gerillamarknadsföring, när andra partier bedriver hycklande eller lögnaktiga politiska aktiviteter, kontakta oss då i kommentarsfältet nedan.

6 reaktioner på ”Aktionsgruppen bedriver politiskt satiriska aktioner

  1. Glömmer klicka på att få kommentarer automatiskt till min e-post, därav avbruten kommunikation ;) Kanske får jag säga eftersom jag inte vill vara ensam här i sta´n, men kan/ska försöka få fler med mig.

    Gilla

  2. Inga bekymmer Cornelia. Om du vill göra narr av dina lokalpolitiker så ska vi hjälpa dig med förslag. När du väl är motiverad att göra narr av dem och sedan verkligen gör precis det du vill så kommer de människor som vill hjälpa dig stiga fram med stora leenden mot dig. Om du levererar satirerna väl kommer de korrupta politikerna bli galna och folket glada mitt i tragedin. Det är första steget.

    Gilla

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

