Hur många svenskar finns det i Sverige? – Två nya partier – Rasistiska och Islamofoba partiet

Jag har tidigare tittat på hur många muslimer det finns i Sverige och när kommer de kommer bli fler än 50%? De etnocentristiska Fria Sidor ställer nu frågan hur många svenskar det finns i Sverige? Jag tycker det är en väldigt intressant fråga eftersom jag gillar det snygga nordiska utseendet i kombination med vacker intelligens. Samtidigt är jag inte beredd att kalla massmigrationen för ”folkmord” såsom Fria Sidor gör, eftersom svenska kvinnor själva valt att ha färre barn och själva valt partier som är för massinvandringen.

För min egen del som turistande globetrotter har det aldrig fallit mig in att se andelen vita som något problem var jag än befunnit mig, även om snygga blonda kvinnor med blå ögon ofta är väldigt trevliga att titta på. Det som räknas för kamratskap är ändå vad som finns på insidan. Personligen ser jag alltså religiösa extrema sekter och vad de vill ställa till med som ett betydligt större problem än människors etnicitet.

Även de religiösa sekternas massavel är ett större problem för vårt partis huvudfråga än exakt hur människor ser ut, anser jag, även om ljus hy och blå ögon sannolikt har stora fördelar i ett nordligt klimat och kanske bör bevaras av kvinnorna som väljer partner i ett nordligt klimat? Jag får helt enkelt rekommendera det nya Rasistiska partiet till Fria Sidor där det är ok att vara rasist oavsett bakgrund. För de som känner islamofobi finns även Islamofoba partiet. Båda partierna är inbjudna till valsamverkan så länge de inte bryter mot lagen om hets mot folkgrupp, vilket efter närmare granskning inte verkar vara någon fara.

En reaktion på ”Hur många svenskar finns det i Sverige? – Två nya partier – Rasistiska och Islamofoba partiet

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

