Birger Schlaug – Miljöminister Karolina Skog från Miljöpartiet står på barrikaderna för Monsanto och Roundup

Miljöminister Karolina Skog står på barrikaderna för Monsanto och Roundup, skriver Birger Schlaug.

Om det inte är spiken i kistan för Miljöpartiet så vet jag inte vad som är det. Innan tippade jag på 3,5% i valet 2018, nu tippar jag på 1,5%. Jag kan bara kritisera Miljöpartiet återigen och säga varmt välkommen till Birger Schlaug och alla andra besvikna miljöpartister. Vill ni fortsatt vurma för vuxna som kallar sig barn, på bekostnad av riktiga barn, så skapa ett eget parti som valsamverkar med oss, men för guds skull, tänk på vår miljö!

Valsamverkanspartiet finns för oss alla, t.o.m. för Kaplan som vill kuva flickebarn i förorten, men jag vete katten om Miljöpartiet självt längre är välkommet, för det här gränsar faktiskt till en kriminalitet som på något vis ändå är värre än våldsbejakande sekterism, kvinnoförtryck, mordförsök genom stenkastning eller rasism, vilket genom historien ändå varit ganska mänskliga naturliga beteenden från det apliknande människodjuret.

Infiltration och förstörelse har jag varit med om i egna partier och bevittnat i andra, men det här tar ändå priset. Makabert. Vidrigt. Karolina Skog! Vad i hela friden håller du på med?

En reaktion på ”Birger Schlaug – Miljöminister Karolina Skog från Miljöpartiet står på barrikaderna för Monsanto och Roundup

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

