Jenny Holmstrand Jernberg – ”Jag skulle vilja att du INTE publicerar någonting av det jag har sagt”

Samnytts egen journalist, Egor Putilov, som tidigare arbetat på Migrationsverket, gör en intervju med den kommunikationsanvarige Jenny Holmstrand Jernberg på nätverket #jagärhär men Holmstrand ångrar sig mitt i intervjun. Eftersom en ”kommunikationsansvaring”, eller någon annan i den mycket kommunikativa organisationen, inte vill vill, kan eller får kommunicera så är det extra intressant att uppmärksamma naturligtvis, särskilt då organisationen tydligen medvetet förhindrat andra att göra det, vilket faktiskt kan vara olagligt, vilket jag noterat tidigare.

Jag tycker att Holmstrand och hennes organisation förtjänar publicering, även om avstängning från CIA:s sociala spionnätverk Facebook ändå måste anses vara något väldigt positivt, enligt min mening: Här förevigar vi Jenny Holmstrand Jernbergs svar enligt Putilov.:


”Det där med massanmälningar… jag är ju med i gruppen och jag ser hur saker och ting… sker. Och massanmälningar är det ju inte tal om, utan det är ju mer… ehm… att man i en grupp som… uppmärksammar att det finns hat och hot i kommentarsfälten. Men det är inte så att det handlar om att #jagärhär kan påverka Facebook. Det finns ju regler för det.”
/Jenny Holmstrand Jernberg, Kommunikationsansvaring på nätverket #jagärhär


”Ehm.. vet du, jag tycker att du håller på att driva den här intervjun åt det håll där jag inte riktigt vet vad du vill få fram… så jag tycker nog att…”
/Jenny Holmstrand Jernberg, Kommunikationsansvaring på nätverket #jagärhär


”Ja. Men jag… nu vet jag att jag har svarat dig… men jag skulle vilja att du inte publicerar någonting av det jag har sagt faktiskt… för jag känner mig inte bekväm i den här intervjun och jag vet inte riktigt vart du vill komma med det.”
/Jenny Holmstrand Jernberg, Kommunikationsansvaring på nätverket #jagärhär

(E-postadress och telefonnummer till Jenny Holmstrand Jernberg för den som vill kommunicera med henne)

Mer intressant om #jagärhär:
https://www.nordfront.se/gangrape-sweden-avslojar-vansterextremt-trollnatverk.smr

Skaffa ett gratis Wordpress-konto och kommentera här!

