Svenska rakryggade värnpliktiga vapenvägrade mot världens i särklass mest kriminella ledarskap

Jag är stolt över de svenska värnpliktiga som, enligt FiB,inte medverkade i det makabra vapenskarammel, inkl. olagliga vapen och kärnvapen, som svenska folket inte vill ha i Sverige. Dessa värnpliktiga soldater respekterar genom sin handling vårt folk, vår fred och vår demokrati, till skillnad från den politikeradel som krigshetsar, Nato-vurmar och har sänkt vår totalförsvarsförmåga, genom att samverka med världens i särklass mest kriminella ledarskap och därmed hotar att dra in vårt land i ett framtida kärnvapenkrig, helt utan folkligt stöd.

”Cirka en tredjedel har enligt Rekryteringsmyndigheten fått uppskov beviljat. Det betyder att åtminstone 150 soldater trots hot om fängelsestraff har deserterat. Hur Försvarsmakten och rättsväsendet ska hantera dem är ännu inte klarlagt.”

Varje svensk värnpliktig soldat med ryggrad som deserterade från denna övning verkar ha visat mod och gott ledarskap och jag anser att de ska få medalj för bedriften och bör stiga i militära grader för visat gott omdöme.

Den domstol som ev. dömer dessa värnpliktiga för desertering har förmodligen inte förstått andemeningen i lagen och vad den lagen är till för, anser jag. Att desertera från den demokrati-vidriga övning som förmodligen är skadlig för Sverige, av flera olika skäl, och som politikeradeln ställt till med behöver inte nödvändigtvis ha med feghet eller lathet att göra, tvärtom så kan det ha med ryggrad att göra, med tanke på risken för straff. Det kan ha med verklig patriotism att göra, d.v.s. att skydda vårt land och vårt folk, vilket naturligtvis är varje värnpliktigs och svensk medborgares verkliga uppgift.

Jag välkomnar hederliga politiker, och jag vet att de finns, politiker som insett politiker-rötan i Sverige, om de så måste starta nya partier som valsamverkar genom Valsamverkanspartiet för Sveriges väl, så att de kan nå ut till folket effektivt och få mandat i riksdagen och tränga undan den odemokratiska kriminella politikeradeln, successiv. Då, anser jag dessutom att vi ska återskapa och modernisera det svenska totalförsvar som politikeradeln nedmonterat.

Då ska den allmänna värnplikten införas för alla svenska män och kvinnor och det ska vara ett totalförsvar som svenska vapenvägrare ska kunna vara med i också, för alla kan inte döda ens om de själva riskerar att bli dödade. Det måste vi acceptera och respektera. Vi ska ha ett totalförsvar som vi alla kan vara stolta över och utbildningen ska dessutom vara betald som vilket arbete som helst som gynnar helheten.

eugene_v_debs_80x80

”Jag röstar hellre på något jag vill ha även om jag inte får det än att rösta på något jag inte vill ha och få det.”
/ Eugene V Debs

”I’d rather vote for something I want and not get it than vote for something I don’t want, and get it.”
/ Eugene V Debs

rösta rätt i valet! Rösta på ett parti som har mod och förstånd nog att valsamverka mot den ruttna politikeradeln! Tipset om nyheten kom från Anders Romelsjö och jag är uppriktigt sagt förvånad att andra partier inte valsamverkar, särskilt alla de som ligger under eller nära 4%, trots att det ger dem ökad chans till tryggade mandat. Vad är det ni inte förstått? Saknar ni ryggrad? Vad är det med er? Förklara er eller anslut er!

En reaktion till “Svenska rakryggade värnpliktiga vapenvägrade mot världens i särklass mest kriminella ledarskap

Kommentera enligt kommentarsreglerna