Utrikesminister Margot Wallström ställer sig på diktaturens och terrorismens sida mot demokrati och anständighet

Via Anders Romelsjö får jag den information som förmodligen Rothchild-sionismens irrelevanta medier inte visar:

”…medan Natos regeringschefer påstod att Assad hade ”förlorat all legitimitet” visade en intern NATO-rapport att 70% av syrierna stödde presidenten, 20% var neutrala medan 10% stödde ”rebellerna” (World Tribune 2013. BIN 2013). Detta matchar ungefär resultatet av presidentvalet i juni 2014 presidentvalet, där al-Assad fått 65% stöd från alla röstberättigade, det vill säga 88,7% av rösterna från en 73,4% deltagande (Idea International 2015).”

Jag hoppas att alla de som fått sina familjemedlemmar dödade i det olagliga kriget, som ett resultat av USA:s, Saudiarabiens och Israels olagliga proxy-terror-arméer, samt alla vi som har medlidande med dem, kommer verka tillsammans för att kunna gripa utrikesminister Margot Wallström och hennes kumpaner och döma dem i en framtida Nürnbergprocess för brott mot mänskligheten.

Margot Wallströms beteende är samtidigt bisarrt och besynnerligt, eftersom Margot Wallströms föräldrar var enkla, sågverksarbetare och sömmerska, men hon har tydligen efter sin tid som EU-kommissionär glömt bort sitt ursprung och sin medkänsla för vanliga hederliga hårt arbetande människor, såpass att hon ställer sig på monopolkapitalets sida i detta satans mördande och mot demokratin i Syrien.

…eller är hon endast, som så många andra, vilseledd av massmedierna?

Nej. Jag tror inte det. När jag tittar på Margot Wallströms citat på nätet verkar hon vara otroligt medveten.

”EU saknar en historia. För tidigare generationer var fredsargumentet tillräckligt. Men vilken historia berättar jag till min 20-årige son? Hur förklarar jag för honom att vi behöver EU för framtiden?”

”The EU lacks a story. For previous generations, the peace argument was a sufficient. But what story do I tell my 20-year-old son? How do I explain to him that we need the EU for the future?”

Har hon omprogrammerats eller ersatts av en CIA-agent?

Läs mer om saken hos Anders Romelsjö!

3 reaktioner till “Utrikesminister Margot Wallström ställer sig på diktaturens och terrorismens sida mot demokrati och anständighet

Kommentera enligt kommentarsreglerna