Forskningsfusk – Klimathotet – NASA har fifflat med gamla klimat-data

Via Lars Berns blogg Anthropocene läser jag att NASA har fifflat med gamla klimat-data. Eftersom jag saknade källa till påståendet att NASA har fifflat med gamla klimat-data så jag letade upp denna artikel från Principia Scientific som på svenska heter – NASA avslöjat i massiv ny klimat-data-skandal.

Om detta är en trovärdig källa så anser jag själv att detta är en enorm nyhet för alla särskilt de s.k. ”miljöpartister” som länge spridit bilder på barn i pulkor som sitter på kullar utan snö, eller simmande isbjörnar, men själva struntar i ekologin genom att ta bort sitt utträdeskrav ur det miljövidriga EU, röstar för krig, fulhandel, massinvandring och överpopulation genom islamism, inkl. absurd ohållbar tillväxt, som de märkligt nog kallar ”grön”.

Jag har visserligen inte själv svalt den dåligt agnade illusionen förut eftersom jag anser att Bob M Carter redan torpederat fulmedias klimatbluff genom sin redovisning.

Tacksamhet dessutom att Lars Bern anger den rimliga orsaken till lögnen som illusionisterna drivs av. Den har tidigare gått mig förbi även om den är ganska uppenbar. Några girigbukar som vill förslava världen ansåg att de gynnades av lögnen… som vanligt… Frågan är väl bara hur mycket ledande spinndoktorer får i mutor för att hålla den blint religiösa lögnen vid liv via fulmedia?