Chock – Har världens farligaste dokument som någonsin existerat tagits upp i svenska monopolkapitalistiska medier?

Det verkar inte så. Frågan är: – Varför inte då? P.g.a. psykisk förlamning? Journalisters brist på intelligens? USA är just nu nämligen på väg att öka riskerna för globalt kärnvapenkrig. Det får jag reda på genom Anders Romelsjö. Jag anser att du som medborgare enbart ska rösta på ett politiskt parti som är villigt att sätta press på USA på alla tänkbara plan för att åstadkomma avspänning och fred.

Mitt förslag är att du som medborgare för fred röstar på ett parti som vill:

  • Höja alla handelstullar mot USA till mycket höga nivåer
  • Höja visumkostnaderna för alla medborgare från USA till mycket höga nivåer
  • Höja alla handels tullar mot länder som handlar med USA till mycket höga nivåer

…tills USA:s ledarskap börjar föra en politik som är betydligt mindre aggressiv och i linje med USA:s samlade folkvilja. Jag anser att vi måste utföra denna bojkott för alla världens alla olika folk, även för USA:s folks skull, för ett kärnvapenkrig är ett hot mot alla folks existens på hela planeten, helt oavsett vilken flagga de viftar med.

Nukleär vinter och hundra års cancerogen strålning är inte i någon människas intresse förutom möjligtvis den påhittade tragikomiska figuren Dr. Strangelove som verkar gå igång på den nya miljö han skapat och dessa individer verkar befinna sig mitt i självaste Pentagon.

Om det finns fler partier som är villiga att sätta freden i första rummet, samt lägga mindre meningsskiljaktigheter åt sidan, så välkomnar jag dem alla till en bred valsamverkan genom en regnbågskoallition. Upp till bevis! Är ni för fred eller inte? Välkomna! Rösta på samverkan för fred!

Kommentera enligt kommentarsreglerna