Feministiskt Initiativ leder till mer rasism enligt rasisten Göran Greider

En röst på Feministiskt Initiativ är en röst på Borgerligheten och Sverigedemokraterna anser rasisten Göran Greider i en artikel som dessutom har en satirisk men sann bild på själva fenomenet som kallas fyraprocentspärren.

Jag citerar rasisten Göran Greider i ETC:

”Även den som känner sig som ”vänster” måste ibland resonera taktiskt. Här är en av mina mardrömmar: Fi får runt 3,5 procent av rösterna, de kommer inte in i riksdagen och det betyder i praktiken att borgerligheten vinner dessa 3,5 procent. I en situation där skillnaderna mellan blocken minskar framåt valdagen och det går bra för Sverigedemokraterna betyder det att en röst på Fi kan betyda att Reinfeldt sitter kvar som statsminister; det räcker med att SD lägger ner sina röster i en omröstning. Utfallet är inte osannolikt. Och blir det så innebär det alltså att fler, men inte tillräckligt många, röstar på feministerna kommer att ge rasisterna ett större inflytande.”

Att han kallar de som inte är rödgröna för rasister får stå för honom, men jag anser inte att det är deliberativt och det är därför jag idag låter honom bita i det sura äpplet själv så att han får känna själv hur det smakar att bli kallad rasist.

Jag anser att det är befogat. Rasismen måste få ett slut. För jag anser faktiskt att Göran Greider med anhang är ”de facto”-rasister, precis som de flesta andra politiker och journalister i Sverige, och det beror inte på att de kritiserar Feministiskt Initiativ eller ens Sverigedemokraterna, men att de är för den utökade importen av de extremreligiösa kvinnoförtryckare som skapar motsättningar mellan människor i Sverige och i världen.

En hel del av dessa motsättningar som skapas genom införsel av extremreligiösa sektmedlemmar är givetvis orsaken till växande rasism hos de som saknar bildning och därför anser jag att Göran Greider de facto är en rasist när han är med och skapar detta.

Jag ställer två enkla frågor. Får man vara för balanserad invandring för de som de facto flyr kvinnoförtryck, religionskrig, inskränkring av yttrandefrihet, förtryck av homosexualitet etc.? Och får man vara emot de extremreligiösa som drar med sig skiten som de andra de facto flytt ifrån?

Men nu till saken. Om Feministiskt Initiativ vill in i riksdagen finns faktiskt Valsamverkanspartiet. Välkommen!

MVH
Martin Gustavsson
Partiledare
Vetenskapliga partiet

12 reaktioner till “Feministiskt Initiativ leder till mer rasism enligt rasisten Göran Greider

Kommentera enligt kommentarsreglerna